۱۳۹۲ خرداد ۱۶, پنجشنبه

چرا سکوت می کنید؟

بسم رب الشهداء و الصدیقین

مراجع عظام ، علما ، فقها، فضلا مردم شریف و مسلمان ایران ،مسئولان و دولتمردان و صاحبان قدرت.من همسر دکتر مهدی خزعلی علویه ای از بوستان سیادت ، از اولاد فاطمه زهرا و علی مرتضی ،فاطمه زهرا که مصداق سوره کوثر بوده و علی مرتضی که اسوه زهد و تقوی، کسی که خلخال از پای زن یهودی بیرون کشیدند فرمود:جای دارد بر این ظلم بمیرم.

سبط بزرگترین مراجع جهان تشیع سید ابولحسن اصفهانی و میرزای نائینی،همو که امام فرمودند:این خانواده در جهان تشیع بی نظیر است.
به من و فرزندانم ظلمی فاحش روا می دارند.

اعلام می کنم جان شوهرم در خطر است،این انسان بزرگ جان بر کف به پیشواز شهادت می رود و متعجبم که مسئولان می دانند و می نشینند و هیچ نمی کنند، مراجع و علما فقط نظاره گرند و سکوت می کنند.

مَن قَتَلَ نَفْسًا بِغَیْرِ نَفْسٍ أَوْ فَسَادٍ فِی الأَرْضِ فَکَأَنَّمَا قَتَلَ النَّاسَ جَمِیعًا وَمَنْ أَحْیَاهَا فَکَأَنَّمَا أَحْیَا النَّاسَ جَمِیعًا
(هر کس کسى را جز به قصاص قتل یا [به کیفر] فسادى در زمین بکشد چنان است که گویى همه مردم را کشته باشد و هر کس کسى را زنده بدارد چنان است که گویى تمام مردم را زنده داشته است)

بزرگواران و عالی مقامان نکند در خاموشی و خواب به سر بریم و جان بزرگی از کف رود و آن گاه به خود آئیم و تواب شویم.
امروز بر شما با چشمانی خونبار مظلومیت شوهرم را فریاد میزنم همانگونه که مادرم فاطمه زهرا فریاد زد .فریاد می زنم و ضجه می کنم.
همانند بانویم درب خانه ی یکایک تان را می کوبم و حدیث مصیبت سر می دهم. شاید که کسی از شما مردانه حق مظلوم از ظالم بستاند.

والسلام و علی من اتبع الهدی

0 نظرات:

ارسال یک نظر