۱۳۹۲ خرداد ۱۷, جمعه

بخاطر کدام انتخاب پدرم در بازداشت است؟!

دوشنبه پدرم تماس تلفنی داشتند که غم و ماتم را بر خانه حاکم کرد و پشت تلفن پدر بود که میگفت مرا حلال کنید…
به پدر گفته بودم که علیه تان سخن زیاد است که مگر میشود این همه در اعتصاب غذا بود و سخنهای دیگر که سخت مورد آزارم میشود،به همین دلیل گفت:محمدصالح اینکه میگویم وارد اعتصاب غذای خشک میشوم را خبری نکن.
ایکاش میشد عکسی از دوران اعتصاب غذای پدر منتشر شود ایکاش...
به هیچ عنوان حس خوبی ندارم.امروز خانواده پدر به ملاقات رفته بودند و از ورود عمویم ممانعت به عمل آوردند و سهم من از اطلاع از وضعیت پدرم هیچ است...

از واکنش پدرم به ردصلاحیت آیت الله هاشمی رفسنجانی هراس داشتم.هشت ماه پدرم را در انفرادی نگه داشته اند، دستور آزادی پدر توسط قاضی پرونده صادر شده است و تودیع وثیقه صورت گرفته است و همچنان پدر را بدون حکم و با یک نامه از طرف وزارت اطلاعات در زندان نگه داشته اند! پس این مُرّ قانون که همیشه مورد تاکید رهبریست در کجا اعمال میشود؟

مُرّ قانون آن است گفته شده است به ایشان سخت گرفته نشود و تا بعد از انتخابات ایشان آزاد نخواهد شد.نمیدانم منظورشان کدام انتخاب است،هیچ شور و حال انتخاباتی دیده نمیشود حال این بازداشتها و نگه داشتنها برای چیست؟!

دو هفته قبل به دادسرای اوین احضار شدم و بازپرس با توجه به گزارش وزارت اطلاعات مبنی بر اینکه من با مصاحبه با رسانه های خارج از کشور،اقدام علیه امنیت ملی انجام داده ام و به تعهدی استناد شد که قبل از آن در احضار به وزارت اطلاعات داده بودم مبنی بر اینکه با رسانه های بیگانه مصاحبه نخواهم کرد.

خسته ام،انتظارات زیاد و بسیاری از مسائل گفتنی نیست.اگر نارحتتان میکنم مرا ببخشید.تنها شما دوستان پدرم هستید که تسکین دهنده این دل شکسته هستید.التماس دعا

0 نظرات:

ارسال یک نظر